Autor: Gen. Mr. Av. RADU THEODORU

Articol apărut în CERTITUDINEA numerele 146 și 147

Preambul la catolicizare: preoții ortodocși să fie rași, tunși, frezați sau rași în cap

Binecredincioșilor români, intervenția anterioară și paginile pe care vi le-am citit au desenat în linii generale, dar și mai în amănunt, cine, cum, prin ce mijloace și cu ce scop a declanșat ofensiva mortală împotriva Bisericii Ortodoxe Române, în paralel cu pandemia și distrugerea învățământului național. La serialul meu pe această temă au răspuns indirect comandoul destabilizator autonumit elitist de sub conducerea lui Pleșu și comandoul politic al patriarhului, deghizat în purtătorul lui de cuvânt. Spre a curma dezinformarea și spre a vă informa și a vă feri de frazeologia ecumenistă a agenților globalizării, indiferent dacă poartă sau nu rang bisericesc, titluri universitare și academice cu simplitate militară, vă ofer programul distrugerii Bisericii Ortodoxe Române și al Statului Național România, simbioza care a creat românitatea istorică. Purtătorul de cuvânt pe care-l voi numi „comisarul” va fi chemat să răspundă binecredincioșilor români la o serie de întrebări esențiale. Să începem:

  1. Ce știe comisarul despre vizita papei Francisc la Patriarhia Ecumenică din Constantinopol? Dacă s-a săvârșit Sfânta Liturghie împreună, papa Francisc și patriarhul Bartolomeu, asta în Noiembrie 2014? Înainte de oficierea împreună a Sfintei Liturghii, cei doi, papa și patriarhul, au discutat și parafat o înțelegere a unirii ortodocșilor cu romano-catolicii? Eu le spun papistași, așa cum le spuneau cei vechi ai noștri.
  2. Ne poate lămuri comisarul dacă cele peste 60 de acorduri încheiate în cadrul Consiliului Mondial al Bisericilor și semnate la Busan, în Coreea de Sud (7.000 de semne de întrebare), conțin referințe la biserica ortodoxă și care sunt acelea?
  3. Ce ne poate spune comisarul referitor la informația conform căreia Patriarhia Ecumenică și patriarhul Bartolomeu, împreună cu alți ierarhi, au creat o nouă biserică mondială, programând și calendarul impunerii ei?
  4. Cum comentează comisarul articolul 2.b. din ordinul ocultei de distrugere a civilizației creștine și de implementare a Noii Ordini Mondiale, pompos numită Supermemorandumul de la Strasbourg, pe care-l reproduc exact? Haide să vedem ce spune acest Supermemorandum care a fost mereu, mereu, mereu, ascuns de către patriarhie. Ia ascultați cam pe ce ton se dau ordinele de globalizare rapidă: „Începând cu data de 01.05 (nu apare anul, manevră foarte ingenioasă ca să se vadă reacția, fiți atenți preoți de mir și călugări!), „Clericii vor fi obligați să renunțe la bărbi și păr lung”. Îl ajut eu, ca să fie aidoma clericilor romano-catolici, rași, tunși și frezați, sau, mai concret, rași în cap, preambul la catolicizare, ca și schimbarea datei Învierii Domnului, pe care cu atâta patos comisarul o apără.

Desființarea sărbătorilor naționale, introducerea unei celebrări dedicate Holocaustului

Fiecare episod din acest serial se naște din episodul anterior. Desigur, problemele sunt cu totul dificile și într-un mod foarte exact special, pentru că se adresează bisericii pe care noi o frecventăm de obicei Duminica, ascultăm Sfânta Liturghie, în sfârșit, ne împărtășim, suntem alături și participăm la întregul ritual, începând de la botez, căsătorie, spovedanie și până la urmă suntem obiectul înmormântării creștinești. Deci se adresează, pe de o parte, bisericii ca instituție esențială a românității (singura instituție, de fapt, care astăzi a mai rămas în picioare și care este atacată pe linii multiple, interioare și exterioare), iar pe de altă parte spațiului larg al comunității ortodoxe, adică nouă, românilor ortodocși. Hai să vedem ce se întâmplă în acest fenomen esențial pentru păstrarea românității și a Statului Național.

Drept-credincioșilor români, fiți atenți la perfidia măsurilor pregătitoare de trecere în subordinea papei, la papistașizarea noastră, aceasta fiind treapta de săltare în noua religie mondială a noului mesia, patronul globalist al planetei Pământ.

După săvârșirea programului de estetică capilară, tunderea părului lung și raderea bărbilor, se trece la estetica bisericilor ortodoxe și ajustarea lor mai papistășească. Cum comentezi comisare, poruncile ce urmează, că tonul este pentru slugi umile, nu pentru oameni liberi și cu șira spinării?

Scurtă recapitulare ca să revenim în problemă.

  1. Papa a venit la patriarhul ecumenic din Constantinopol, cartierul Fanar.
  2.  S-au înțeles ecumenicește ca ortodocșii să treacă la catolici, deci papa să-l subordoneze pe patriarh. Au stabilit o strategie pe etape tactice, vorba sasului nostru: „Pas cu pas”, să nu tulbure popoarele ortodoxe.
  3. După care urmează etapa prefinală, biserica creștină unită sub cele trei coloane ale papei să treacă la Mudana Religio Adunata, Noua Religie a Noii Ere.
  4. Și, în sfârșit, etapa finală, în care va fi arătat noul mesia, cel care cu ajutorul supertehnicii, va globaliza pământenii, făcându-i fericiți.

Etapa tactică a cosmetizării ortodoxiei făcută de comisar (n.r. „comisarul” este purtătorul de cuvânt al Patriarhiei), dar fixată clar în documentul programatic, care, repet, este Supermemorandumul. Hai să vedem:

  1. Repet, repet pentru că trebuie să reținem treaba asta, deci fasonarea preoților ortodocși, tunși, rași și frezați ca să semene aidoma cu cei catolici.
  2. Trecem la ajustarea sfintelor lăcașuri: biserica și mănăstirile care să semene cât de cât cu bisericile catolice, după cum se preconizează în ordinele stipulate și înșirate în Supermemorandum. Hai să vedem care este documentul care ordonă acest lucru. Iată ce găsim la Articolul 1:
    1.b. „Începând cu data de 20.10.2017 se vor demonta toate catapetesmele din biserici”;
    1.c. „Începând cu data de 01.03.2017 se vor introduce icoane renascentiste înlocuindu-se astfel arta bizantină”;
    1.d. „Începând cu data de 01.03.2017 în cult se vor folosi și instrumente muzicale (zic eu la catolici orga, iar la noi, de ce nu, cobza, că e mai autentic românească, mai aproape de înțelesul poporului)”;

Hai, acum, adunăm. Am cosmetizat papistășește clerici, biserici, mănăstiri, trecem la cult. Eh, aici e cheia, la esență.

Comisare, până la mutarea Sfintei Învieri, ehe…, e drum lung, nu glumă! Ia să asculți articolul 4, că doar îl știi pe dinafară:

„Începând cu data de 15.08.2016, nu vor mai fi sărbătoriți sfinții antisemiți.”

N-am știut până acum că avem sfinți antisemiți. Iată că autorii Supermemorandumului știu treaba asta și sunt foarte riguroși. Începem să venim de acasă și să vedem de unde bate vântul. Ce zici, comisarule, de Articolul 6?:

Începând cu data de 16.02.2016, se vor elimina imnurile antisemite din întreaga biserică”.

Articolul 7.a. Începând cu data de 16.09.2016, toate bisericile creștin-ortodoxe se va renunța la Utrenie.

Ce au cu Utrenia o să ne spună teologii.

Articolul 7.d. Începând cu data de 01.07.2016, se va introduce o sărbătoare dedicată holocaustului evreiesc, cu o slujbă specială în toate bisericile creștine. Sărbătoarea va fi ținută de 3 ori pe an, mai precis în datele de 27 Ianuarie, 21 Aprilie și-n Duminica lui Toma”.

Articolul 7.e. „Începând cu data de 15.07.2017 vor fi desființate toate sărbătorile naționale“. Lucru care s-a și întâmplat la noi, la Mărășești: au scos din program Ziua Drapelului. Nu a fost la Mărășești – am și spus asta pe internet – , nu a fost la Mărășești niciun fel de oficialitate, doar asociații civile. Deci, repet: „Începând cu data de 15.07.2017 vor fi desființate toate sărbătorile naționale“, adică ni se șterge memoria, legătura cu trecutul care a născut aceste sărbători naționale.

Comisare, ce ne facem că acești iluștri necunoscuți se amestecă cu obrăznicie greu de suportat până și-n oficierea cultului? A cultului bimilenar. Scot sfinți, scot slujbe și sărbători, dictează introducerea de slujbe și sărbători, tulbură ritualul statornicit de veacuri. Diversiunea cu alinierea Sfintei Învieri la Paștele Catolic este doar aparent o diversiune, este o cercetare de luptă în socialul ortodox românesc spre a lua temperatura, în funcție de care să facă doi pași înainte sau unul înapoi, conform învățăturii lui Lenin.

Deci, acest test este făcut și în alte ierarhii iar Sfântului Sinod, prin care conducerea operativă a globalizării va susține ofensiva, sau va manevra factorii de influență, activându-i ca să finalizeze ofensiva și să frâneze rezervele politice și cele bisericești.

 (VA URMA)

Loading