Gen. Mr. Av. RADU THEODORU
Articol apărut în CERTITUDINEA Nr. 123

Moto: Dacă tăceai,
Alexandru Florian,
Filozof neomarxist rămâneai.
_______________________________
PRECIZARE (1): Exodul evreilor pe glob a început în secolul IV înaintea erei noastre.
Strabon: „Nu este ușor să găsești un loc pe pământ care să nu fi primit această rasă”.
Bernard Lazare (născut în 1856, într-o familie de evrei stabiliți la Nîme, în sudul Franței, mort la Paris, în 1903) a fost, după mine, unul dintre cei mai documentați autori în dificila problemă a antisemitismului. Cinstit cu sine și cu etnia lui, este autorul mult controversatei cărți L’ANTISEMITISME – SON HISTOIRE ET SES CAUSES, apărută la Paris în 1894.
PRECIZARE (2). După am spus, profesore, îmi documentez intervenția apelând aproape în exclusivitate la autori evrei de prim rang, intrați în circuitul mondial de valori. Că nu-i agreezi e o chestiune strict personală. Iar pe mine nu mă poți obliga să mărșăluiesc în ritmul tobei bătute de fundamentaliștii talmudiști, reziștii sioniști și exterminaționiștii mitomani. Reiau documentarea folosită la redactarea volumelor citate în primul episod al acestui serial, pentru a numi tradiția „generoasă” a falsificării istoriei, temeinicită de rabinii din Alexandria. Reluată de sioniști la nevoie, folosită copios de echipa pseudoistoricilor angajați de Isaak Blumchen în1878 la Geneva. Și de alți istorici improvizați din echipa Tismenițiului zis Tismăneanu. Toate acestea ne privesc astăzi pe noi, devenind o prioritate a priorităților faptul de a preveni blamul istoric aruncat asupra urmașilor noștri în general și asupra românității în special. Va mai fi chestiunea sfinților și a părinților ortodoxiei, numiți, de fundamentaliștii sioniști, antisemiți, pe care vor să-i radem de pe iconostase și din cărțile cultului și să introducem pomenirea zisului holocaust de trei ori pe an, neajungându-le încercarea de a-l vârî în programa de învățământ păzit cu poliția și amenințat cu pușcăria.
• ARE CUVÂNTUL BERNARD LAZARE. Citez din volumul care-l reprezintă: „Începând de la Ptolemeu Filadelful, până la mijlocul secolului al III-lea, evreii din Alexandria, în scopul de a-și susține și întări propaganda, au pornit o extraordinară muncă de falsificare a textelor potrivite să le fie un sprijin pentru cauza lor. Versurile lui Eschil, Sofocle, Euripide, pretinsele oracole ale lui Orfeu, păstrate în Aristobul și Stromata lui Clement din Alexandria celebrau astfel un singur Dumnezeu și Sabatul”.
Reacția grecilor a fost dură. Prelegerile sofiștilor sunt antiiudaice. Appion scrie un TRATAT CONTRA EVREILOR. Controversele ajung la insulte. Iosif scrie CONTRA APPION. Îl citez pe acest răsstrămoș al duelgiilor cu pixul de astăzi: „Affion are o stupiditate de măgar și obrăznicia violentă a câinelui care este unul din zeii națiunii sale”.
Acest dialog puțin ceremonios a sfârșit la Alexandria printr-o răscoală poporană. S-au masacrat evreii din cele două cartiere locuite de ei, din cele cinci ale orașului-port.
• Prin 139 evreii au ajuns la Roma. Ca pretutindeni, au folosit economicul să poată manipula politicul în folos propriu. Prozelitismul rabinilor, aroganța și venalitatea cămătarilor stârnesc la Roma mișcări poporane antievreiești, ca și la Alexandria.
Iată o mostră de autosuficiență sfidătoare. Philon: „Obiceiurile noastre câștigă și convertesc barbarii și helenii, continentul și insulele, Orientul și Occidentul, Europa și Asia, pământul întreg de la un capăt la altul”… Nu s-ar putea spune că globalizatorii nu au tradiție temeinică. Ca și la Alexandria – scrie Bernard Lazare – evreii reușesc la Roma și în Imperiu să stârnească animozitatea populației, ostilitatea administrației și a intelectualității. Apar scriitorii și oratorii latini antiiudaici. Cicero, Ovidiu, Petroniu, Tacitus, Suetoniu, Juvenal, Pliniu, Seneca au, în opera lor pasaje antiiudaice. Ce te faci, profesore? Te apuci să jumulești opera scriitorilor latini? Sau să le lipești eticheta de antisemiți și să le scoți opera din circuitul public? Chestiunea se generalizează. În Egipt, Flaccus, susținut de Caligula, le anulează privilegiile date de Cezar. Domițian le pune un impozit „discriminatoriu”. În Antiohia sunt masacrați. În Libia, pe vremea împăratului Vespasian, guvernatorul Catullus ațâță populația împotriva lor. Nu creștinismul a inventat antiiudaismul. Parțial l-a moștenit de la antici. De la societatea păgână. Bernard Lazare, evreul din Nîmes, scrie că încă din antichitatea precreștină se prefigurează motivele date de evreii înșiși spre a fi urâți și reprimați de popoarele în mijlocul cărora s-au așezat. Acest antiiudaism, generalizat și în lumea arabă, analizat la rece, are o componentă poporană, de masă, una religioasă și una națională, în planul economic, social și politic.
Nu cumva implantația asta străină pe care o conduci, profesore, produce planificat antisemitism cu scopuri oculte?
Meditează, profesore! Și raportează mai sus!
Grădiștea de Argeș,
29 august 2022,
Tăierea capului Sf. Ioan Botezătorul
NOTA ISPRAVNICULUI. Acest text reprezintă transcriptul episodului 3 din serialul audio intitulat „AUTODENUNȚ” al Generalului Maior de Aviație RADU THEODORU, publicat pe canalul Youtube. Serialul este replica generalului la nominalizarea sa (ca și a gazetei CERTITUDINEA, de altfel) pe „lista neagră” a „Raportului de monitorizare al Institutului Elie Wiesel” pe 2022. Primul transcript a apărut în numărul 120 cu titlul: „AUTODENUNȚ: Sunt antisionist, nu antisemit!”
Dupa parerea mea jidanii sint masochisti. Le place sa faca pe “goimi” sa-i urasca, pentru a avea la rindul lor motivatiile sa scrie si sa incerce sa infaptuiasca Talmudul. Ei sint poporul ales de divinitate, nu pentru ca erau cei mai credinciosi, ci din contra, daca reuseste cu ei, ii va convertii si pe ceilalti.
Astazi cei mai necredinciosi (vezi cei 40 de ani de dupa fuga din Egipt), jidanii din SUA si din tarile dezvoltate stapinesc pe cei credinciosi (goimii).
Ai ghicit! Așa funcționează treaba….